Bläh, det blev 2 x mat idag

Det var inte alls planen, men så blev det.

Jag tog en Naturdiet Mealbar Kanel på morgonen.
Lunchen såg ni nedan.
Senare blev det en Atkins Advantage-bar
Och istället för ytterligare en bar, så blev det 2 stekta grillkorvar, keso, lök & körsbärstomater.

Så långt kanske OK.

MEN .... (alltid ett men)

Sen ska erkännas att jag för första gången "syndat"..

4 st mariekex blev det innan "middagen". Och medans jag serverade barnen mat så åt jag ca 1 dl (?) av s.k Twisters. Kryddade potatisskruvar, som jag tillagat i ugnen. Därefter åt jag mina korvar + keso, lök, tomat.

Usch & blä, känner mig stor & tjock nu bara därför. Helt ologiskt, men så fungerar min sjuka hjärna :-(

Gick ut en långpromenad med hundarna när maken kommit hem.. 
Jag är fortfarande jättemätt (vi åt vid 18) och känner mig lika svullen och fet.

Nu känner jag för att köra helt ren kur några dagar. Det behövdes fan inte tuggas mat många dagar i sträck innan matmissbrukarmonstret satte klorna i mig igen. Fan fan fan.

Det är ju helt sjukt att jag kan känna mig lika stor som när jag vägde 122 kg och var höggravid med minstingen (hon är född mars 06).. trots att jag nu väger 74.5 (gjorde i alla fall.. lär väl skita sig tills imorgon). Snacka om att man har hjärnspöken.

*depp*

Tog ett par foton när jag var ute & gick. Har på mig ett par av de nya jeansen i storlek 30/32.
Jag SER ju att jag inte är fet. Men jag KÄNNER mig fet.

 

Kommentarer
Postat av: Tess

Gumman, vad fin du é!

Du behöver verkligen inte tokkämpa mer....

Hur känns det nu??

Får du panik och dåligt samvete när du äter??

Viktklubben är det bästa jag gjort på länge..maten passar mig mer än vv.. och nu är jag snart vi d delmål 2!! -10 det fatas bar några gram..iaf i morse när jag vägde mig!!

Jag har ju haft ätstörnngar och är ju ff inte helt klart med det där som handlar om mat...men nu är jag på rätt väg..jag kan inte gå på rena kurer för då blir jag manisk..men nu känns detta helt ok!!



Hoppas allt är bra med dig min viktiga bloggkompis..Helgen närmar sig med stormsteg och jag stryker kläder för glatta livet! Har min första visning på söndag ska även på anställningsintervju då!! Vaa, jag?? Någon har läst MIN cv!!!

Ja ja, vi får se inget höjdarjobb men Fabian skulle slippa börja dagis för det är kvällsjobb, tycker han kan få vara hemma läänge..



Ha det gott gumman

Kram

2008-08-15 @ 14:19:40
URL: http://theresewihlner.blogg.se/
Postat av: Tess igen...

Måndag menade jag ju...

2008-08-15 @ 14:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0