Dag 28.. Vägning igen

Morgonens vikt blev 76 blankt.
BMI 25,1 - ynka 3 hg från BMI 25 !!

Jag har nu tappat 10.6 kg på 27 dagar, och snittet blir då 0,39 kg/dag.

Imorgon har jag gått 4 hela veckor på ren kur. Jag hade ju bestämt mig för att köra 5 hela veckor, men nu funderar jag på om jag skulle börja med blandad kur redan nu. Inte för att jag inte känner att jag klarar ren kur längre, jag skulle lätt kunna fortsätta. Men skolan börjar igen på måndag, och i samband med skolstart hade jag tänkt börja på gymmet igen.
Och ska man gymma behöver kroppen ha mer energi än man får på ren kur.

Input?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon :)

2008-08-02 @ 08:59:35
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Arne

Det är inga problem att träna på en VLCD kur. Du bara förbättrar resultatet av viktminskningen. Bit ihop och fortsätt nästa vecka som du tänkt och träna på så mycket du orkar! Du kommer att bli nöjd vid nästa veckas vägning!

2008-08-02 @ 22:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0