Dag 30

Jag kör vidare på ren kur lite till.. känns ju bra så varför inte :)

Idag har jag varit på högskolan igen.. kursstart efter sommarlovet!
Fick flera kommentarer om att jag var så smal!
smal tycker jag inte att jag är. Men det är klart, jämfört med för 11 kilo sedan så är jag väl det :)

Vågen idag: 75,6 kg = -11 kg exakt

11/29 = 0,38 kg/dag. Snittet minskas med tiden. Inte konstigt. Det är fortfarande snabb viktminskning, inget snack om den saken!

BMI: 25,0  (24,95 om man ska vara petig, hehe)

Regnet öser ner. Nej, värre. Det VRÄKER ner.. helt galet vad mycket det regnar. Tror inte jag får ihop jättemånga steg idag.. är uppe i 2500 nu..men ska detta vädret fortsätta så lär det inte bli några 10000...

Kommentarer
Postat av: Jana | FRÖKEN GRÖN

Har nu druckit allévo för första gången. Det var ju gott! : )



Kul att folk verkligen ser att du har tappat kilon. Uppmuntran är alltid trevligt.

2008-08-04 @ 17:08:33
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0