Dag 34. Nu känns det segt

Efter att vågen visat samma siffror tre dagar i rad, så hade den nu gått ner igen. Men bara 3 hg.
Vikt idag 75,0. BMI 24,8. Total viktminskning 11.6 kg, och delat med 33 dagar ger det ett snitt på 0,35 kg/dag

Fortfarade ett bra snitt, absolut.

Men denna veckan har jag bara gått ner 0,5 kg (sen i söndags) så det har verkligen saktat ner ordentligt nu!!

Hur som helst. 75,0 var ett delmål jag hade satt upp. Jag skulle åtminstone komma ner till 75, sedan skulle jag känna efter hur jag ville göra. Jag vet redan nu med säkerhet att jag vill ner mer!!

Ett tänkt slutmål är 68 kg, och dit är det 7 kg. Jag tror det är ett rimligt mål, lägre ska jag förmodligen inte gå för då ser jag nog för tanig ut till min kroppsbyggnad.

Jag vet inte hur det blir med vägningen imorgon. Jag måste kliva upp redan runt 03.30 imorgon, för jag ska åka hemifrån senast 04.00 för en långtripp till Ronneby med hundarna (utställning). Kanske man får ta den vägningen med en nypa salt helt enkelt.

Sen får jag ju nästan äta ett extra mål imorgon, för jag kan ju inte gå upp så tidigt men inte ta nånting innan kl 8.
Imorgon tror jag helt enkelt att det får bli kl. 4, 8, 12, 16 & 20.
Tar en smoothie hemma innan avfärd, och sen tar jag med mig 4 mealbars. Vet inte hur länge vi blir borta nämligen.

Kommentarer
Postat av: E. Riley Page

Godmorgon!

/e

2008-08-08 @ 07:21:08
URL: http://cyanatra.blogg.se/
Postat av: Tess

Hallå



Lycka till imorgon!!! Jag ska oxå upp före tuppen imorgon..åker till sthlm

Då får vi en liten update snart på Sigges sida..



Kram

2008-08-08 @ 08:38:22
URL: http://theresewihlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0