Dagens mat & promenerande

Åt kycklingfilé, keso med lök & röd paprika, samt "min" grönsaksmix. Alltså, den grönsaksmixen, från Findus (se tidigare inlägg) är SÅ GOD!
Skulle kunna äta bara den till middag. Fast då skulle jag ju inte få i mig så överdrivet mycket protein :-)

Så här blev det.
* 130 gram grönsaksmix.
* Ca 1 dl keso, med ett par msk gul lök & ett par msk röd paprika.
* Samt en kycklingfilé (delad i bitar & stekt med paprikapulver & svartpeppar).

Jättegott!!





Idag har jag promenerat i totalt ca 3½ timme.
Stegräknaren visar 15672 steg. Av dessa har 10107 varit raska i 92 minuter!

En bra dag, helt enkelt!!

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej Gumman..

Du är så jäkla duktig..Jag får inte till motionen alls just nu!!



Jag har en jättegullig Sara i Varberg som säljer kläderna!! Säg till om du vill ha party får då kontaktar jag henne..och ber henne kontakta dig..simple as that!!



Ha en kanon dag



Kram

2008-08-14 @ 07:31:20
URL: http://theresewihlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0