Det funkar bra här..

om nu någon undrade :-)

Jag åt kycklingfilé och grönsaker i söndags kväll.
Samma mat måndag kväll.
Igår blev det samma grönsaker (Findus Grön Deli, se tidigare inlägg) men med Chili con carne istället. Supergott!

Nu blir det alltså Naturdiet 3 gånger under dagen + kranvatten. Sedan mat runt 18-19 tiden!

Står på samma vikt som i måndags morse, så jag har i alla fall inte gått upp något. Jätteskönt!

Idag har jag en del att stå i, men imorgon ska jag försöka klämma in ett pass på gymmet igen. Minst en gång i veckan måste jag ju kunna komma iväg!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Chris

Surfade runt och hamnade här! :) Skall starta min viktresa nästa vecka med att köra ren kur med Cambridgekuren i minst 4 veckor har jag planerat. Nu skall fettet bort!!!

Grattis till din viktminskning! Du är superduktig!!!

2008-08-13 @ 19:30:27
Postat av: Catharina

Tack Chris!!



Lycka till med din fyraveckorskur!! Kör så det ryker, inga snedsteg och drick mycket vatten så kommer kilona rasa av dig!

2008-08-13 @ 22:13:14
URL: http://normalvikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0