Duracellkaninen

Har nu kommit hem från dagens långpromenad, och det är alltid lika skönt efteråt.
11438 steg, varav 9684 raska steg under 87 minuter blev det totala resultatet av dagens traskande.
Samtliga raska steg utövades på kvällsrundan..

Det är riktigt skönt att vara ute och promenera på kvällarna. Det är lite svalare än på dagen, och man får frisk luft och kan gå och rensa huvudet, tänka på allt & inget, eller lyssna på musik eller ljudbok.
Nackdelen: alla dessa satans jävla insekter! Aaaavskyr de äckliga små kräken!


Imorgon kommer en sammanfattning av veckans promenerande!.

Jag är siffernörd & statistiknörd och skriver in allting i prydliga små excelark. Töntigt?! Måhända. :-)

Samma med vikten.. där har jag spalter för dag, datum, vikt, total viktminskning, återstår till delmål, återstår till slutmål, samt BMI. Har olika färger för olika veckor för lättare översikt och ja..
Givetvis har jag även lagt in ett diagram där jag ser viktminskningskurvan med datum på X-axeln och vikt på Y-axeln.


Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Oscar

Haha, Jag är likadan. Vad skulle livet vara utan Excel.

2008-08-02 @ 12:26:30
Postat av: Catharina

Hehe, näe.. rätt trist tycker jag :)

2008-08-02 @ 16:48:49
URL: http://normalvikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0