Har ätit mer idag..

än planerat. Men inte mycket.

Det blev en mealbar + 4-5 skivor ost till frukost.
Lunch: chili con carne, findus Wok Asia + keso
Mellanmål: en Mealbar
Middag: en liten köttbit & grönsaker på kalaset vi var på

Tårtan  hoppade jag förstås över. Men den såg god ut..med lakritssås på. Ääälskar lakrits. Nåja. Jag hinner nog äta tårta fler gånger i mitt liv, är glad att jag stod över idag :-)

Utöver det så har jag ju motionerat såklart!

Det har blivit 13635 steg. Av dessa har 10468 varit raska i 94 minuter!

Till sist vill jag tipsa er, kära bloggläsare om en sak!
Gå in på den här länken: http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=66385  (Ange värvare: catharina79 vid registrering)

Registrera dig - GRATIS!! Värva medlemmar och/eller utnyttja några av de fantastiska erbjudanden som finns (om du ändå tänkt handla på t ex Ellos, ta det härigenom och tjäna många extra poäng!)
Inte mindre än 530 företag att välja bland!!

I utbyte kan man växla in sina poäng mot biobiljetter, eller ett presentkort som gäller på (bland annat) följande ställen:  SIBA, BR leksaker, Polarn & Pyret, Guldfynd, H&M, Ginza, Åhlens, Stadium & Kicks!!

Inget att tveka på va? Följ länken, registrera dig idag. Helt kostnadsfritt: http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=66385 (ange värvare: catharina79 )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0