Idag älskar jag vågen :-)

73,8 visade den..!!!
 
Det är så underbart varje gång siffran efter 7:an blir lägre. Om en inte allt för avlägsen framtid kommer min våg visa en 6:a först. Då börjar jag bli nöjd (är ju 174 lång).

Kommer nästan kännas konstigt att inte behöva gå ner i vikt. Det har varit en ständig sak i mitt liv, att väga för mycket, att behöva "banta".

Visserligen är inte kampen slut bara för att jag nått målvikten. Det är då det största jobbet börjar - att hitta en balans i vardagen.

Balansen mellan maten & motionen, ett sätt man kan leva på varje dag resten av livet. För man vill ju inte lägga på sig de där kilona igen - no way!! Jag svär dyrt & heligt att en 8:a först på vågen aldrig kommer att inträffa när jag ställer mig på den. Spelar ingen roll om jag så blir gravid en fjärde gång. Ingen 8:a först, never again. Avskyr den siffran, efter att den funnits i mitt liv så många år!! ;-)

Lite nuffror nu då.

BMI 24.4
Total viktminskning: 12.8 kg
Viktminskning i snitt: 0.29 kg/dag under 44 dagar

Återstår till (tänkta) målet: 5.8 kg

"I feel good, na nana nana nana"

Kommentarer
Postat av: Tess

Lööövelyy...

Härligt!! Nu väger du och jag typ lika mycket..still going down..



Fortsätt må bra, det är du värd! :)

Kram

2008-08-19 @ 11:54:17
URL: http://theresewihlner.blogg.se/
Postat av: Oscar

Haha, skön känsla !

Här kommer lite bonus-feelgood för att du är så duktig.



http://www.youtube.com/watch?v=u5HRzaOFhec

2008-08-19 @ 14:31:52
Postat av: Catharina

Haha, tack Oscar! :-)

2008-08-20 @ 08:55:18
URL: http://normalvikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0