Liten semesteruppdatering!

Vågen har jag ju inte med mig, så hur det står till med vikten vet jag inte. Jag skulle gissa att jag lagt på mig en del vätska, men det kan inte vara någon större fara. Hoppas jag :-D

Har gått mellan runt 10500 - 13500 steg/dag hittills, så den biten har jag skött bra.

Maten.. tja.. det har blivit lite mer av det goda än jag hade tänkt. Antar att det lätt blir så när man har semester. Men jag vet precis hur jag ska ställa allt tillrätta igen, så det är inget som direkt bekymrar mig.

Vi hörs snart igen!!

Kommentarer
Postat av: Tess

Hallå bruden

Hur går det för Sigge? Har ni haft bra väder? Längtar till Gotland..älskar denna fina ö, Stefan har ju kompisar som bor där, det är lyx!!



Hoppas ni har det bra och pussa på doggisarna



Kram

2008-08-30 @ 16:43:39
URL: http://theresewihlner.blogg.se/
Postat av: Tess

Guuuud, vad kul!!! GRATTIS

Jag har ställt för Ciny och fick kanon kritik!!

Stort lycka till imorgon..vi fortsätter hålla tummar å tår!



Kram

2008-08-30 @ 21:11:03
Postat av: Tess igen då...

Hallå vännen..vart är du??

Nu saknar jag dig faktiskt..lääänge sen du bloggade nu.

Hur gick det för Siggebäbis i söndags?

Hmmm..tog ni fel båt hem kanske? ;)



Kramen

2008-09-02 @ 21:59:40
URL: http://theresewihlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0