Omvänd matordning

På grund av ett besök hos logopeden med mellantösen i eftermiddag, följt av ett möte med styrelseordföranden på ridklubben (pga ett gäng kommande förändringar som involverar mitt extraknäck, på ett förhoppningsvis mkt positivt sätt) så fick jag vända lite på matordningen idag.

Det kommer se ut ungefär såhär:

Kl. 8 - Atkins Advantage Chocolate Hazelnut Crunch (bar)
Kl. 11.40 - Chili con carne, wokmix (Findus Thai), keso, rå lök
Kl. 14.45 - Mealbar Kanel
Kl. 18.15 - Mealbar Kanel

Skitväder här idag. Totalt opålitligt. Men nu ska jag ut & gå med vovvarna.

Måste bara tipsa igen om den här sidan:

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=66385

Jag har nu bara varit med ett par dagar, men har redan fått ihop poäng nog att byta in mot presentkort värt 500 kronor i valfri butik (från ett stort, stort urval!!) Inte så illa va? Så tryck på länken ovan och gå med du också vetja!

Ange catharina79 som Värvare!

Det kostar ingenting att gå med!!
  Men du gör mig glad ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0