Ska gå till Amsterdam btw

Är tjänstledig från mitt arbete pga studierna på högskola, men blev ändå tillfrågad nu om att vara med i stegtävlingen på tappa.se !!

Den 1/9 startar vi, och måldatum är 9/12. Då ska vi ha hunnit till Amsterdam! :-)

Jag ska göra mitt allra, allra yttersta för att vi ska vinna, vi i mitt lag (där bl.a makens brorsas fru ingår..!)

Hmm 750 km.. det är 750 000 meter. Vi har 14 veckor på oss. Det blir alltså 53571 meter/vecka.
Jag har en steglängd på ungefär 75 cm tror jag. Då ska jag gå 71428 steg/vecka för att hinna.

Så lite har jag inte varit nere på hittills, under de 10 veckor jag fört statistik. Och nu tänkte jag ändå intensifiera mitt stegande.. Detta blir PLÄTTLÄTT. Segern är vår! :-D

Kommentarer
Postat av: Tess

Vilken bra utmaning!!

Du är ju superduktig med ditt stegande...själv börjar jag mina powerwalks imorgon!!

Lycka till med resan mot amsterdam.. hi hii



Kram

2008-08-18 @ 15:49:13
URL: http://theresewihlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0