Whie, det går nerför!

Underbart...!!

Morgonens vikt: 73.2 kg
Det blir BMI: 24.2
Total viktminskning: 13.4 kg

Återstår: 5.2 kg

Imorgon reser vi bort. Det blir kombinerat semester/hundutställning på Gotland. Jag tror att jag kommer äta ett mål mat om dagen när vi är borta. Skulle gissa att vi tar oss ut på nån mysig restaurang om kvällarna inne i Visby..

Åh, det är så vackert!! Jag har längtat till Visby sedan jag var där förra året! Ska bli kul att få ta med hela familjen (var där med min mamma förra året)!

Det kommer inte bli så mycket uppdaterat härinne förrän jag är tillbaks igen. Tidigaste jag kan väga mig igen kommer vara tisdag morgon nästa vecka. Iofs kan jag väga mig imorgon, men jag kliver upp "mitt i natten", kl 4, så jag tror inte det kommer ha hänt nåt mirakel, hehe.


Så, bara så ni vet så har jag inte lagt av eller börjar hetsäta eller nåt, även om det blir tyst på bloggen ett tag! :-)


Kramar, C


Kommentarer
Postat av: perny

Som ingift syntare så måste jag gratulera dig till en speciellt fint bmi denna dag. 242, min man skulle mörda för att ha just ett sådant fint bmi (front 242, en känd syntgrupp)

2008-08-26 @ 13:04:14
URL: http://theperny.blogspot.com
Postat av: Tess

Ha ha, lite roligt är det första gången dom har kläder på sig!!



Jag håller tummar å tår för Sigge i helgen..



Kram

2008-08-26 @ 18:28:43
URL: http://theresewihlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0