Dag 19...

Tjo, idag visade vågen 78,6 !!

BMI 25,9 nu. Närmar mig den magiska BMI-gränsen med stormsteg (2,9 kg kvar)

Skönt att komma längre och längre ifrån 80-talet.. har sett så mycket av den där 8:an först på vågen de senaste 10 åren och jag är så jävla less på den! Kommer aldrig, aldrig någonsin mer tillåta mig själv att väga så mycket. Never!

Igår roade jag mig med att beställa lite kläder. Två par jeans, ett par andra byxor och några toppar.
Allting börjar ju bli för stort!!  Förutom en del gamla kläder som jag hade sparat.. tack & lov, så man har nåt som passar men de är ju inte direkt skitsnygga, hehe.

Nästa vecka kommer kläderna i alla fall. Skönt, då kan jag ha nåt snyggt på mig när skolan börjar igen den 4 aug.
Inte så kul att komma med gamla slitna tält på sig :-)

Hoppas de passar bara. Allt beställdes i storlek 40 eller M. Nåja, passar de inte nu passar de väl en vecka senare.. Så det är nog lugnt innan skolstarten trots allt  :-)

Hm, nu ska vi se. 78,6. Det blir exakt -8 kg!! 8 kg på 18 dagar = 0,44 kg/dag i snitt.
Spånar lite... om den här takten håller i sig kan jag ju tappa 3-4 kg till innan det är skolstart! Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0