Dag 20. Tjohej vad det går bra!

Ytterligare ett halvkilo borta. Sen IGÅR!!

78,1 visade vågen idag.

-8,5 kg på 19 dagar = snitt på 0,45 kg/dag.

Det är så underbart att se & känna framstegen så här snabbt!
Jeansen jag inte kommit i på flera år, som passade för några dagar sen (dock tajt i midjan)..
Ja, de måste jag sätta skärp i nu, för de hasar ner när jag går. Trots att de är nytvättade.

Men det är angenäma problem.

Vi är bjudna på kalas på söndag. Det blir första sociala tillställningen sedan jag startade min kur, men det blir inga som helst problem. Det är min lillasyster som fyller år, och min pappa & hans fru har själv viktminskat på alla tänkbara sätt under åren, så jag gissar att de är mer än förstående.

När jag var ute & gick min runda i tisdags kväll mötte jag ena lillbrorsans tjej som kom med bil. Hon hade senare sagt till honom att jag var betydligt smalare nu, och att jag var så snygg!
Kändes riktigt gott att höra faktiskt!

Hittade lite fler kläder på H&M´s rea på nätet igår, så det blev en liten beställning till. Har beställt för 1500 kr nu, men får 3 par byxor , 6 st toppar & tröjor (3, en bygel-BH & matchande hotpants, ett snyggt armband & en scarf. Och en fleecejacka, som var gratis.. :-)

Kommentarer
Postat av: mia

Hej läste lite i din blogg!! Fan va duktig du e, själv tillhör jag de där med dålig karaktär... ska göra ett nytt försök med cambridge så fort jag blivit frisk och massa kalas i helgen. Får väl gå in o läsa här ibland för lite motivation! Ha de gött i värmen!

2008-07-25 @ 15:56:16
URL: http://miahjartabarn.blogg.se/
Postat av: Tess

Hej hallå...

Duu, jag har så dåligt samvete över mig själv!!! Usch och fyyy..fuskat idag..och besvikelsen va total när jag såg att vv har semester till början p augusti!!!! Va, faaan!!!!! Jag som verkligen behöver komma iväg och få väga mig, blir liksom mindre fusk då!!

Åhh, vad jag mår dåligt..



Men du, VIKTIGA tjeja är ju kanonduktig!! Försår att du är glad och euforisk...man blir ju liksom det när man rasar!! Var STOLT, sträck på dig..och lycka till på söndag, du fixar det lätt som en plätt!!



Kram kram

2008-07-25 @ 20:42:18
URL: http://theresewihlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0