Ljudbok is the shit

Började lyssna på "Den som dödar draken" av Leif GW Persson när jag gick kvällsrundan med hundarna.
Första gången jag testar ljudbok överhuvudtaget, men nu buzzar jag Storytel !!
Gick en timme med hundarna, sedan frågade jag maken om det var OK att jag gick en sväng till ensam. Ville lyssna mera!! :-)

Sagt och gjort, satte igång ljudboken igen och gick ca 70 minuter. Drygt 2 timmars promenad, med bara ett kort stopp hemma för att släppa in hundarna alltså. Lite mör i benen sen  :-)

Hur som helst riktigt trevligt att lyssna på ljudbok. På ett ställe la den av, stod länge att den laddade men inget hände.
Det blev så tyst och tomt att gå utan att lyssna, innan jag fick igång den igen.
Hehe, nåväl. 12 kapitel ur boken har jag lyssnat på! Tänkte att jag endast ska lyssna när jag promenerar.. så man inte väljer latalternativet att ligga hemma på sängen/soffan och lyssna istället. Det blir en morot att ta sig ut för att få veta hur det slutar i boken! :-)

Idag står stegräknaren på 17002 steg. Av dessa var 11726 raska under 100 minuter! Kan man inte klaga på direkt!

Återstår att se imorgon om vågen visar 76,4-76,5 för att följa rådande trend i min viktminskning.. eller om jag står still igen. Eller har gått ner ännu mer. Gaaah, jag som är så nyfiken av mig vill ju veta nuuuu! :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0