Provrumsbesök idag

Dessa besök brukade alltid vara förknippade med ångest och mörka tankar. Men nu känns det sååå mycket bättre än vad det gjorde innan jag gick ner i vikt. Och bättre ska det bli - snacka om motivationshöjande att ta plagg i medium och de passar perfekt när man provar dom. Istället för att, som innan, ta i L bara för att inse att man måste ha minst XL och ser ut som en övergödd sugga *ler snett* 

Lite foton från mitt provrumsbesök kanske?



Ljusblå skjorta med smala vita ränder, strl 40
Marinblå stickad ärmlös tröja med stor krage, strl M



Mycket genomskinlig tröja, strl M 
Köpte inte den.. men gillar att kunna ha medium på kläder :-)

Kommentarer
Postat av: Hanna med Salma

Men! Du är ju galet snygg Catharina! Både SMAL och jättefräsch - vad duktig du har varit med din viktminskning!



Att få på sig mindre klädstorlekar är verkligen en jätteboost. Hade jag kunnat ha Medium så hade jag nog bosatt mig i en provhytt;)

2008-10-04 @ 16:52:34
URL: http://www.hannaplussalma.blogspot.com
Postat av: Tess

Kanonfin är du ju..

Vilken härlig känsla att få på sig en M tröja



Hoppas allt är bra med dig..



Kram

2008-10-05 @ 16:42:43
URL: http://theresewihlner.blogg.se/
Postat av: Lina

Vad fin du är!

2008-10-06 @ 22:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0