Jag har inte gått under jorden!

Hej kära bloggläsare.

Jag känner att jag inte riktigt har uppdaterat riktigt så mycket som jag kanske borde. Men jag har så in i *piiip* mycket att stå i nu, och nånting måste man ju dra ner på då :-)

Som läget är nu så äter jag måltidsersättningar ibland, vanlig mat ibland. Har inte vägt mig på ett tag, men kläderna sitter som de ska så det  känns ju jättebra förstås!

Eller nja, när jag tänker efter... de där jeansen med midjemått 30 tum börjar kasa ner faktiskt. De som var för trånga när de köptes...  ;.)
Måste skaffa ett skärp som inte är alldeles för långt. Men det är ett angenämt problem, att ha för stora kläder... hehe.

Får ge det lite tid nu. Behöver tid att hinna med allt runtomkring, innan jag tar ett sista helhjärtat krafttag mot de där kilona. Hur många det nu är.. 5 ungefär skulle jag tro. Det är knappast av hälsoskäl längre.. jag är inom normalvikt vare sig man räknar normalvikt som BMI 20-25 eller om man räknar det som BMI 19-24 (har sett båda varianterna).

Men det är inte så att jag tänker släppa kontrollen helt, inte en chans. Jag har bara verkligen inte ork att satsa 100% eftersom det är så mycket annat som kräver min energi just nu.

Så som sagt.. jag ger det lite tid. Försöker "komma ikapp mig själv". Sen tar jag ett sista race genom målkurvan och in över mållinjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0