Jag som skulle starta om...

...har verkligen inte gjort det. Jag har varit så otroligt trött och känt mig så sliten det sista. Så jag har faktiskt inte alls orkat med vad jag hade tänkt mig gällande viktminskandet.

Jag vet inte nu om jag ska ta paus helt några dagar, eller om jag ska försöka köra hårt från och med imorgon. Jag ska sova på saken sen får vi se.

Jag är så nära 60-talet nu. Vilket i sig känns helt absurt eftersom jag för bara 2.5 månader sedan hade svårt att tro att jag nånsin mer ens skulle se en 7a först på vågen!
Så jag vill ju kämpa på för att nå målvikten!! Men orkar jag just nu? Jag vet inte.

Nä, sover på saken som sagt. Jag skriver mer imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0