Nä, nu jävlar

Nu är det dags att ta sig i kragen - PÅ RIKTIGT - och sluta fjanta runt. Herregud, kunde jag fixa det innan, så nog sjutton kan jag greja de sista kilona!
På sista tiden är det precis som jag gjort allt för att bli tjock igen, trots att jag ju inget hellre vill än att vara smal och känna mig snygg. Undrar ju ibland vad jag har för fel i huvudet egentligen. Suck.
Nåja.. 2-3 kg upp skulle jag tro, och det är ju "vätskekilon", dvs det brukar vara så mycket man har i vätskedepåerna. Det värsta är nog att allt tycks sätta sig som daller runt magen, och jag avskyr .. AVSKYR, när magen känns svullen och tjock. Blä.

Jag ska gå tillbaks till början av min blogg. Läsa igenom vad jag skrev då, när jag var mitt uppe i min rena kur. Försöka förnimma känslan av att klara allt, att må bra och att se vikten bli mindre för varje dag. Det om något borde ju vara en motivationsknuff!!

Japp, det blir planen. Läsa igenom bloggen, och imorgon börjar jag igen. Det blir ren kur ett litet tag, för att rensa ur all skit från kroppen och starta om på ny kula! Jag har gjort det förut, och jag KAN göra det igen!

För att sätta lite extra press på mig själv så ska jag försöka hinna blogga varje dag, och skriva helt ärligt om hur dagen har gått.

Wish me luck!!

/C

Kommentarer
Postat av: Maria

Det kommer att gå skiiiitbra ;-) Heja dig, du är så duktig. Kram från Maria

2008-09-30 @ 08:10:32
URL: http://mariashuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0